Mieza Ramzi 4ever

Followers

Saturday, December 31, 2011

aloha....


salam....
ape kabar korang smua???dh lme x update cite kt sini...maklum la x de story sgt....biase2 je cite...
thn 2011 dh nk berakhir x beberapa jam je lg...ape azam korang utk thn 2012????hmmmmm.......
aku????rsnye azam thn lps la jgk bw ke thn br...blh je kn...sbb azam blm trcapai lg...
azam ape????korang rs????hehehehehhehe......
azam aku thn br...cube utk dptkan pengikat kasih sayang kami.....zuriat...
thn 2012 dh 3 thn kmi mendirikan masjid.....so kena cube la utk dptkan penyeri rumah tangga kami.....
insyaallah.....dan aku ingin jadi isteri solehah kepada ketua kluarga kami iaitu MUHAMAD RAMZI.....
insyaallah.....



ape pn slmat thn baru 2012 aku ucapkn utk korang smua yg follow blog aku yg x seberape ni.....
hrp tidak menjemukan ye....
smoga thn br ni menjadikan kite smua insan yg cemerlang utk kluarga,bangsa n negara.....

only one ~mieza~

No comments:

Post a Comment